Kena: Scars of Kosmora
Şimdi başarılı bir Ruh Rehberi olan Kena, ızdırabına çare bulmak ve geçmişten bir dostla yeniden bağlantı kurmak için gizemli Kosmora adasına seyahat eder.
Arayışı; ruh rehberliğinin unutulmuş, tehlikeli bir biçimini ortaya çıkarır ve Kena'yı güçlerinden yararlanarak bulmacalar çözeceği ve yeni element becerilerini kullanarak düşmanları alt edeceği ruh dostlarla tanıştırır.
Kena: Scars of Kosmora'da gömülü sırlarla, ortalıkta dolaşan ruhlarla, destansı baş düşmanlarla ve farklı kültürlerle dolu canlı bir adayı keşfet. Kosmora'yı yiyip bitiren güçlü yozlaşmayı ortadan kaldırmak için bu toprakların gizli geçmişine bağlı kadim tapınakları uyandır.
Ruh Rehberi olarak, aradıkları huzura kavuşmaları için yozlaşmış ruhlara yol gösteren Kena olarak oynayın. Yüksek tempolu savaşlar içeren ve sürükleyici hikâyesiyle ayaklarınızı yerden kesecek bu aksiyon macera oyununda uçsuz bucaksız bir dünyayı keşfedin.
Yolculuğunuzda size destek olmaları için elemental Ruh Dostlar ile iş birliği yapın. Bulmacaları çözmek, düşmanlarla savaşmak ve Kosmora'da seyahat etmek için bu dostları güçlendirip onların yeteneklerinden faydalanın.
Kena: Scars of Kosmora ve tüm ilgili karakterler, görseller, müzik, sesler ve oynanış sekansları; Ember Lab, LLC, 2021 ve 2026'ya aittir. Tüm hakları saklıdır. Ember Lab, Kena Bridge of Spirits, Kena, Kena: Scars of Kosmora ve ilgili karakter markaları; Ember Lab, LLC'nin mülkiyetindedir.