Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion
Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion to drugie rozszerzenie wysoko ocenianego symulatora kosmicznego. To rozszerzenie zwiększa możliwości celu po dotarciu do ciał niebieskich poprzez dodanie przedsięwzięć naukowych i rozszerzenie zestawu narzędzi.
Właściwości powierzchni: Ważnym dodatkiem w rozszerzeniu Breaking Ground jest to, co można znaleźć na rozsianych po całym układzie słonecznym ciałach niebieskich. Meteory, kratery, wychodnie skalne, kriowulkany i inne elementy zapełniają teraz krajobraz. O ile mniejsze elementy powierzchni mogą być przetransportowane z powrotem do KSC przez samych Kerbali, o tyle większe stanowią poważniejsze wyzwanie i będą wymagały od nich wyruszenia łazikami lub wysłania bezzałogowych łazików. Przymocowując nowe robotyczne ramię do swoich łazików, gracze mogą skanować większe elementy powierzchni, aby zebrać ważne dane naukowe.
Części robotyczne: Długo wyczekiwane części robotyczne będą teraz dostępne do użytku w KSP! Zawiasy, tłoki, wirniki i serwomechanizmy obrotowe w różnych rozmiarach pozwolą graczom zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, a także zwiększyć kreatywność ich statków. Wraz z tymi nowymi częściami dodano system kontrolerów robotycznych, który pozwoli graczom koordynować zachowanie wszystkich części w ich statku.
Nowy skafander: Oczywiście nie można zapomnieć o zawsze ważnym aspekcie mody dla Kerbalów. Wraz z Breaking Ground gracze otrzymają nowy skafander, który jest futurystyczny w swojej estetyce i powiązany z naukowym aspektem tego rozszerzenia.
Zmierz się z nowymi wyzwaniami dzięki szerokiej gamie narzędzi i części w drugim rozszerzeniu KSP – Breaking Ground. Stacje pogodowe, panele słoneczne i inne elementy pozwalają graczom z czasem gromadzić dane naukowe, podczas gdy wyruszają na wyprawy w celu zbadania tajemniczych właściwości powierzchni, takich jak kriowulkany, za pomocą nowych części robotycznych.