Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion
Yüzey Özellikleri: Breaking Ground ile gelen büyük değişikliklerden biri de güneş sisteminin dört yanındaki gök cisimlerinde. Artık etrafta meteorlar, kraterler, donuk volkanlar ve daha pek çoğu var. Küçük yüzeyleri Kerbal'lar kendi başlarına KSC'ye nakledebilse de daha büyük yüzeyler daha çok zorluk çıkarıyor ve Kerbal'ların rover'larla ilerlemesi veya insansız rover'lar yollaması gerekiyor! Oyuncular önemli bilimsel veriler elde etmek için rover'larına yeni robotik kolu ekleyerek daha geniş yüzey özelliklerini tarayabilir.
Robotik Parçalar: Uzun zamandır talep edilen robotik parçalar artık KSP'de! Çeşitli boyutlardaki menteşe, piston, rotor ve döner servolar sayesinde oyuncular yeni mücadelelerle başa çıkacak ve yaratıcılıklarını geliştirecek. Bu yeni parçalarla birlikte gelen robotik kontrol sistemiyle oyuncular araçlarındaki farklı parçaların tüm hareketlerini kontrol edebilecek.
Yeni Giysi: Çok önemli Kerbal modasını tabii ki unutmadık. Breaking Ground ile oyuncular genişletmenin bilimsel odağını yansıtan fütüristik görünümlü yeni bir giysi elde edecek.
KSP'nin ikinci genişletmesi Breaking Ground'da yeni eklenen aletlerle ve parçalarla yeni mücadelelere adım at. Meteoroloji istasyonları, güneş panelleri ve dahası sayesinde oyuncular yeni robotik parçalarla donuk volkanlar gibi gizemli yüzey özelliklerini keşfe çıkarken zaman içinde bilimsel veri toplayabilecek.