Kernel Hearts
Kernel Hearts is a unique blend of action RPG and roguelike elements with multiplayer co-op. As part of the M.A.H.O.U Unit, you are tasked with climbing the Tower of Babel, eliminating the angelic creatures in your path as you dethrone God and save a world drowning in ashes.
After each expedition, you will return to the last memory backup in a laboratory located on the outskirts of humanity's last holdout.
Spend the rewards from each run to unlock and equip up to 256KB of chips onto your Unit MAHOU.OS, and customize them as you see fit.