What is the Fernet Outfit?
○ If you live in the European Union (EU), Fortnite is available through the Epic Games Store on mobile (Otwiera się w nowej zakładce). iPad users in the EU can alternatively play Fortnite via AltStore PAL (Otwiera się w nowej zakładce).