Kholat
Ünlü İngiliz aktör Sean Bean tarafından seslendirilen Kholat, 9 Rus kayakçının ölümüyle sonuçlanan ve ardında sayısız soru işareti bırakan Dyatlov Geçidi Hadisesi adıyla bilinen gerçek bir olaydan esinlenilerek hazırlanmış, korku öğeleri içeren bir macera-keşif oyunudur. Oyuncu gerçekte ne olduğunu bulmak amacıyla, doğrudan Ural Dağları'nın yaşaması zor arazilerinde maceraya atılacak. Olaylar sürecinde beklediğinizden daha fazla kurguyla karşılaşabilirsiniz...
Dyatlov Geçidi Hadisesi 1959 kışında meydana gelmiş gerçek bir hikayedir. Dokuz yetenekli dağcının Ural Dağlarının kuzeyine doğru çıktıkları yolculuk ölümleriyle sonuçlanmıştı. Kurbanların bedenleri Kholat Syakhl dağının eteklerinde dağınık halde bulunmuştu.