KID A MNESIA EXHIBITION
KID A MNESIA to rozgorączkowana przestrzeń dla snów — pomnik wzniesiony z grafiki i tworów, słów i nagrań z Kid A oraz Amnesiac, odkrytych po dwudziestu kilku latach albumów zespołu Radiohead, które złożono ponownie i w które tchnięto nowe życie.
Pełne niepokoju, pokręcone grafiki i teksty Stanleya Donwooda oraz Thoma Yorke'a stworzone do muzyki Radiohead z Kid A oraz Amnesiac zostały ponownie odkryte i przywrócone do życia w ukrytym w lesie budynku narysowanym ołówkiem, który nagina definicję wystawy... albo zmienia ją w coś zupełnie innego.
Oryginalne wielościeżkowe nagrania z Kid A oraz Amnesiac zostały rozrzucone i ponownie złożone w serii niewyobrażalnych lub wyobrażalnych przestrzeni zamieszkiwanych przez niewyobrażalne lub wyobrażalne stwory, w otoczeniu sztuki Stanleya Donwooda oraz Thoma Yorke'ego, stworzonej tuż przed nadejściem nowego stulecia.