KID A MNESIA EXHIBITION
KID A MNESIA, Radiohead'in 20 yıl önce açığa çıkardığı Kid A ve Amnesiac'ın çizim ve yaratıkları ve ayrıca söz ve ses kayıtları üzerine inşa edilerek yeniden bir araya getirilen ve yeni bir mutant yaşam verilen hararetli bir rüya alanı, görkemli bir mabet.
Stanley Donwood ve Thom Yorke'un Radiohead'in Kid A ve Amnesiac albümlerindeki müziklere eşlik eden çarpık ve huzursuz çizimleri ve metinleri, kalemden yapılmış bir ormanda saklı bir binada hayata dönüyor ve sergi kavramının anlamını sınırlarına kadar zorluyor... ya da bambaşka bir şeye dönüştürüyor.
Kid A ve Amnesiac'ın orijinal çok parçalı kayıtları, Stanley Donwood ve Thom Yorke tarafından milenyum ufukta görünürken yaratılan çizimler ile çevrelenmiş, aynı zamanda varlığı hem imkânsız hem de mümkün olan yaratıklarla dolu imkânsız ya da mümkün alanlar dizisine yayılmış ve yeniden şekillendirilmiş.