Kill It With Fire
Pająki to najstarszy i najbardziej śmiercionośny wróg ludzkości. W roli licencjonowanego eksterminatora w Kill It With Fire próbujesz stawić im czoła! Zbierz swój arsenał i ścigaj ośmionożne zagrożenie podczas podróży po przedmieściach.