Kill It With Fire
Kill It With Fire, örümcek avlama ve ikincil hasar vermeyle ilgili birinci şahıs aksiyon oyunudur. Ölçüyü kaçıran silahlarla cephaneliğini topla, banliyöde örümceklerin peşine düş ve yoluna çıkan her şeyi yakıp geç!