KILL KNIGHT
KILL KNIGHT cechuje się starannie dopracowaną, minimalistyczną oprawą graficzną w stylu retro wzorowaną na niebywale barwnych grach arcade i strzelankach z lat 90. Tocząca się na pięciu pełnych wyzwań, ręcznie zaprojektowanych upiornych arenach gra jest brutalna do szpiku kości, a w Otchłani czekają mrożące krew w żyłach, fantazyjne ruiny.
Przetrwaj starcie z nieziemskimi wrogami, wykonuj wyzwania, by odblokować potężne nowe wyposażenie do rycerskiego arsenału, i wypracuj własny, niepowtarzalny styl gry. Naucz się wykorzystywać zdolności specjalne i tryby ostrzału pistoletów, broni ciężkiej, mieczy i zbroi RYCERZA ŚMIERCI. Rywalizuj ze znajomymi i wrogami w globalnym rankingu. Wejdź, jeśli masz odwagę, Rycerzu, i delektuj się zniszczeniem.