KILL KNIGHT
KILL KNIGHT'ın özenle hazırlanmış, minimalist estetiği ve retro görselleri, 90'lı yılların neon ışığına boğulmuş arcade ve nişancı oyunlarına selam gönderiyor. Beş acımasız, dikkatle tasarlanmış tekinsiz arenada geçen KILL KNIGHT, lo-fi vahşetten güç alıyor, Uçurum'un derinliklerine yaptığın yolculukta seni çevreleyen korku ve rüya gibi harabelerle zenginleşiyor.
Bu dünyaya ait olamayacak varlıkların akınlarında hayatta kalarak mücadeleleri tamamla, Şövalye'nin Silahları için güçlü, yeni ekipmanları aç kendi benzersiz oyun tarzını geliştir. Özel yetenekleri ve KILL KNIGHT'ın çeşitli tabancalarının, ağır silahlarının, kılıçlarının ve zırhlarının atış modlarını kullanmayı öğren. Hem dostlarına hem de rakiplerine karşı mücadele vermek için savaşı küresel liderlik tablolarına taşı. Cesaretin varsa gel, Şövalye. Katliamın tadını çıkar.