Killer Klowns From Outer Space:200 点券
Killer Klowns from Outer Space is one of the best asymmetrical horror games so far, standing side-by-side with the likes of The Texas Chain Saw Massacre. It’ll be interesting to see if it fares better under the enormous shadow of Dead by Daylight than Sumo Digital’s efforts, but it’s stepping out of the gate with some interesting concepts that reinvent the way the genre plays, making survivors more formidable and killers more tactical, encouraging teamwork and adding so much more depth to each match.