Killer Klowns From Outer Space : 450 tickets
450 tickets that can be spent in the Killer Klowns From Outer Space: The Game’s store. Use these tickets to buy special Klowns, Humans, and other cosmetics for use in cosmetic customization. This bundle includes 50 bonus tickets!