Killer Klowns From Outer Space: 450 biletów
450 biletów do wydania w sklepie Killer Klowns From Outer Space: The Game. Użyj tych biletów, aby kupić specjalne postacie klownów, ludzi i inne elementy kosmetyczne do personalizacji.