Killer Klowns From Outer Space: The Game
Plan your own alien invasion and harvest humans as the iconic Killer Klowns or gather a team of survivors to escape the extraterrestrial threat in Crescent Cove!
Take on the role of the iconic Killer Klowns – cooperate in a team of three players, utilize unworldly abilities, hunt humans with zany weapons, and plan your alien invasion to harvest the population of Crescent Cove successfully.