Killer Klowns From Outer Space: The Game
Zaplanuj swoją inwazję obcy i zbieraj ludzkie żniwa jako kultowi klowni mordercy lub zbierz grupę ocalałych, aby uciec przed pozaziemskim zagrożeniem w Crescent Cove!