Przepustka sezonowa zbrojowni (Armory)
NAPISY: angielskie, francuskie, włoskie, niemieckie, hiszpańskie (Hiszpania), polskie, rosyjskie, hiszpańskie (Ameryka Łacińska), chińskie (uproszczone), chińskie (tradycyjne), koreańskie, portugalskie (Brazylia)