Killing Floor 3 - Pakke med 2400 Creds
Creds er valutaen i spillet, som kan bruges i Killing Floor 3 til at købe indhold i spillet i Item Store samt premium-adgang til tilgængelige Nightfall-forsyningspas, som giver dig mulighed for at få adgang til op til 100 niveauer af forskellige typer kosmetiske genstande.