Killing Floor 3 – pakiet 2400 kredytów
Kredyty to waluta w grze, którą można wykorzystać w Killing Floor 3, aby uzyskać zawartość w grze za pośrednictwem sklepu z przedmiotami. Waluta ta zapewnia też dostęp premium do przepustek zaopatrzenia Nightfall, pozwalających odblokować do 100 poziomów z różnymi ozdobami.