Killing Floor 3 - 5.200 Kredi Paketi
Kredi, Killing Floor 3'te Öğe Mağazasından oyun içi içerik almak ve 100'e kadar kozmetik türü seviyesinin kilidini açmana imkan veren Nightfall Malzeme Biletlerine Premium Erişim elde etmek için kullanılabilen oyun içi paralardır.