《Killing Floor 3》 評價與評論
Killing Floor 3 is fun, quick to pick up, and builds on what worked for its predecessors. And while there'll always be a place for gory multiplayer shooters, they are a dime a dozen, and this one doesn't do a lot to stand out from the rest.