Killing Floor 3
Killing Floor 3 er den næste del i den legendariske action/horror-serie. I dette intense skydespil i førsteperson påtager du dig rollen som Nightfall-specialist og slår dig sammen med op til fem holdkammerater for at bekæmpe bølger af zeds, tjene skejser, få adgang til nye færdigheder og opbygge det ultimative våbenarsenal.
Gør dig klar til de mest dødbringende zeds nogensinde. Alle fjender er blevet genskabt og tilpasset med en mere intelligent AI. Dette gør dem hurtigere, mere dødbringende og mere strategiske end nogensinde før.
Vores MEAT-system er på banen igen for at levere et endnu mere realistisk blodbad. Med flere lemlæstelser og blod, der forbliver, reagerer spillet på dine angreb med en grufuld realisme.