Kine
Kine to pełna łamigłówek fabularna gra 3D o trójce odważnych maszyn, które marzą o tym, by zostać muzykami. Wyrusz w podróż po fantastycznej, teatralnej krainie i rozwiązuj coraz bardziej wymyślne zagadki 3D. Dzięki Twojej pomocy Euler, Quat i Roo założą zespół, nawiążą przyjaźń i zdobędą szansę na sukces!
Jeśli nic z powyższej listy Cię nie zaciekawiło, ta gra raczej nie jest dla Ciebie.