Kine
Kine, müzisyen olmak isteyen üç cesur makinenin hikâyesini anlatan 3D, anlatıma dayalı bir bulmaca oyunudur. Gittikçe zorlaşan 3D bulmacaları çözerek dramatik düşsel maceralara katıl. Bir müzik grubu kurmak, arkadaşlık bağlarını güçlendirmek ve büyük bir çıkış yapabilmek için mücadele eden Euler, Quat ve Roo'ya yardımcı ol!