A Woman's Lot
Wcielisz się w postać Teresy, której towarzyszy jej wierny pies, Bies. Poczujesz, jak wyglądało codzienne życie w Skalicy, a potem staniesz się świadkiem najazdu Zygmunta i spojrzysz na konsekwencje tego tragicznego wydarzenia z zupełnie innej perspektywy.
Henryk musi pomóc Johance i swojemu staremu towarzyszowi ze Skalicy, którzy przeżyli rzeź i schronili się w sazawskim klasztorze, aby przeciwstawić się upiornym koszmarom nawiedzającym Johankę ostatnimi czasy.