A Woman's Lot
Sadık köpeği Tinker'ın eşlik ettiği Theresa karakterini oynuyorsun. Skalitz'deki günlük hayatı deneyimleyecek ve ardından Sigismund'un baskını ve sonrasında yaşanan talihsiz olaylara tamamen farklı bir açıdan şahitlik edeceksin.
Henry, katliamdan kurtulan ve Sasau Manastırında esir tutulan Skalitzli eski dostu Johanka'ya yakın zamanda onu saran korkunç kâbusların üstesinden gelmesi için yardım etmelidir.