Zestaw Festiwalowy
Doświadcz nagradzanej muzyki Kingdom Come: Deliverance wykonanej na żywo podczas festiwalu SOUNDTRACK w Podiebradach w Czechach.
Historyczna RPG, odgrywająca się w Czechach, w niespokojnym czasie po śmierci cesarza Karola IV. może pochwalić się nie tylko wielowymiarową fabułą, historyczną precyzją czy wspaniałą oprawą graficzną, ale również niezwykle wyrafinowaną muzyką. Symfoniczne utwory czeskiego kompozytora Jana Valty przeplatane są średniowiecznymi kompozycjami, wykonanymi i zaaranżowanymi przez Adama Sporkę. Obaj artyści zagrali muzykę z gry na żywo z Orkiestrą Filharmonii Hradec Králové, dyrygowaną przez Jana Valtę.