From the Ashes
Pierwszy dodatek DLC do Kingdom Come: Deliverance zawiera zupełnie nowy rodzaj przygody! Masz możliwość wzięcia udziału w odbudowie wioski i doświadczenia problemów, jakie pojawiają się przy tworzeniu nowej osady.
Jako nowy rządca musisz decydować o kolejności stawiania kolejnych budynków i zatrudnianiu nowych osób, a także rozstrzygać spory pomiędzy mieszkańcami. Każdy budynek jest unikatowy, wymaga innych materiałów i nakładu pracy oraz pozwala na inne ulepszenia.