From the Ashes
Kingdom Come'ın ilk DLC'si: Deliverance tamamen yeni bir türde macera ile karşımıza çıkıyor! Sıfırdan yepyeni bir köy kurma ve yeni bir yerleşim oluşturmanın deneyimini ilk elden deneyimleme fırsatına sahipsin.
Kralın yeni atanmış temsilcisi olarak hangi binaların yapılacağına, hangi insanların getirileceğine karar vermekle ve köylüler arasındaki kavgaları çözmekle yükümlüsün. Her bina eşsiz bir yapıya sahiptir ve kendine has geliştirmelere, malzemelere ve iş gücü gereksinimlerine sahiptir.