HD Sound Pack
Kingdom Come: Deliverance'ın tadını HD seslerle çıkarın! Kingdom Come: Deliverance, seni Kutsal Roma İmparatorluğu'nda destansı bir maceraya sürükleyen, hikâye odaklı bir açık dünya RYO'dur.