HD Voice Pack - French
Kingdom Come: Deliverance'ın tadını daha kaliteli seslendirme ile çıkar! Kingdom Come: Deliverance, seni Kutsal Roma İmparatorluğu'nda destansı bir maceraya sürükleyen, hikâye odaklı bir açık dünya RYO'dur.