HD Voice Pack - German
Ciesz się Kingdom Come: Deliverance z dubbingiem w lepszej jakości! Kingdom Come: Deliverance to fabularna gra RPG osadzona w otwartym świecie, która przeniesie Cię na terytorium Świętego Cesarstwa Rzymskiego i umożliwi przeżycie wciągającej przygody.