OST and Artbook
Extra Content Bundle contains two award-winning soundtracks, containing not just one hour of orchestrated music, but also four more hours of additional in-game and cut-scenes music from Kingdom Come: Deliverance.
The Art book is introducing the living world in Kingdom Come: Deliverance through the magnificent work of Warhorse concept artist on more than 100 pages.