OST and Artbook
Ekstra İçerik Paketi, sadece bir saatlik orkestral müzik değil, aynı zamanda Kingdom Come: Deliverance'ın dört saatlik ek oyun içi ve kesim sahneleri müziğini içeren iki ödüllü oyun müziğini de içerir.
Sanat kitabı, 100'den fazla sayfada Warhorse konsept sanatçısının muhteşem çalışması ile Kingdom Come: Deliverance'ın canlı dünyasını tanıtıyor.