Kingdom Come Deliverance Royal DLC
Mapy skarbów wiodące do ukrytych łupów patriotów, bandytów i intrygantów wygnanych z kraju. Łącznie z mityczną zbroją plemienia Warhorse – o tym spowitym tajemnicą pancerzu mówi się, że pierwotny właściciel właśnie w nim pokonał wszystkie smoki w Królestwie Czech.
Ten dodatek DLC dla Kingdom Come: Deliverance zawiera zupełnie nowy rodzaj przygody! Masz możliwość wzięcia udziału w odbudowie wioski i doświadczenia problemów, jakie pojawiają się przy tworzeniu nowej osady.
Na drogach wokół Ratajów zapanowało bezprawie, dlatego pan Radzik Kobyla sprowadza na pomoc swego wieloletniego kamrata. To zubożały, przebiegły szlachcic, pan Kuno z Rychwaldu, stojący na czele bandy najemników o wątpliwej sławie. Pan Radzik wysyła Henryka, by stał się ich przewodnikiem po okolicy.
Wcielisz się w postać Teresy, której towarzyszy jej wierny pies, Bies. Poczujesz, jak wyglądało codzienne życie w Skalicy, a potem staniesz się świadkiem najazdu Zygmunta i spojrzysz na konsekwencje tego tragicznego wydarzenia z zupełnie innej perspektywy.