Kingdom Come Deliverance Royal DLC
Vatanseverlerin, haydutların ve düzenbazların gizli hazinelerine giden hazine haritaları. Warhorse kabilesinin efsanevi zırhını da içerir: Sırlarla örtülü - ilk giyenin Bohemia Krallığı'ndaki tüm ejderhaları yok ettiği söylenir.
Kingdom Come'ın bu DLC'si: Deliverance tamamen yeni bir türde macera ile karşımıza çıkıyor! Sıfırdan yepyeni bir köy kurma ve yeni bir yerleşim oluşturmanın deneyimini ilk elden deneyimleme fırsatına sahipsin.
Çok sevilen genç Sir Hans Capon''un kalbi, içini yakan son alev için hasretle atıyor.
Rattay'ın çevresindeki yollar tekinsiz olunca Sir Radzig Kobyla, yardım için eski bir iş arkadaşı olan Rychwald'ın Baron'u Kuno ve onun kötü şöhretli paralı asker grubuna katılır. Radzig, Henry'yi gruba bölgede önderlik etmeye gönderir.
Sadık köpeği Tinker'ın eşlik ettiği Theresa karakterini oynuyorsun. Skalitz'deki günlük hayatı deneyimleyecek ve ardından Sigismund baskınına ve sonrasında yaşanan talihsiz olaylara tamamen farklı bir açıdan şahitlik edeceksin.