Royal Edition
Sen Henry'sin, bir demircinin oğlu. Şiddetli bir iş savaşın ortasında istilacıların köyünüzü kasıp kavurmasını ve ailenle arkadaşlarının canına okumasını çaresizce izliyorsun. Bu vahşi saldırıdan zar zor kaçarken, karşı koymak için kılıcını kuşanıyorsun. Anne babanın ölümünün intikamını al ve istilacı güçleri püskürtmeye yardım et!
Macaristan Kralı Sigismund tarafından sürgün edilen vatanseverlerin, haydutların ve düzenbazların gizli hazinelerine giden hazine haritaları.
Kralın yeni atanmış temsilcisi olarak hangi binaların yapılacağına, hangi insanların getirileceğine karar vermekle ve köylüler arasındaki kavgaları çözmekle yükümlüsün. Her bina eşsiz bir yapıya sahiptir ve kendine has geliştirmelere, malzemelere ve iş gücü gereksinimlerine sahip olduğu için bazı zor kararlarlar vermen gerekecek.
Bu görev DLC'si, Bold Sir Hans Capon'un gördüğü en güzel hizmetçiyi elde etmek için çabalamaları etrafında dönüyor ancak bu konudaki başarısı sadece aşk sanatındaki ustalığına değil, aynı zamanda güvendiği ekürisi sana yani Henry'e de bağlı. The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon'un mutlu sonla bitmesi senin elinde.
Kingdom Come: Deliverance'ın üçüncü DLC'si dövüş ve küçük seferlere odaklanıyor. Sir Radzig'in eski düşmanları onun mülklerini yağmalar. Bu yüzden eski arkadaşı, kötü şöhretli paralı asker grubunun lideri Rychwaldlı Kuno'yu yardıma çağırır. Haliyle bir öndere ihtiyaç duyarlar, Henry'den daha iyisini mi bulacaklar?