Çok sevilen genç Sir Hans Capon''un kalbi, içini yakan son alev için hasretle atıyor.
Başarısı sadece aşk sanatındaki ustalığına değil, aynı zamanda güvendiği ekürisi sana yani Henry'e de bağlı. The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon'un mutlu sonla bitmesi senin elinde.