Treasures of The Past
Treasure maps leading to the hidden treasures of those patriots, bandits, and schemers. Including the mythical armor of the Warhorse tribe: Shrouded in mystery - it is said that the original wearer purged all the dragons from the Kingdom of Bohemia.