Treasures of The Past
Mapy skarbów wiodące do ukrytych łupów patriotów, bandytów i intrygantów wygnanych z kraju. Łącznie z mityczną zbroją plemienia Warhorse – o tym spowitym tajemnicą pancerzu mówi się, że pierwotny właściciel właśnie w nim pokonał wszystkie smoki w Królestwie Czech.