Treasures of The Past
Vatanseverlerin, haydutların ve düzenbazların gizli hazinelerine giden hazine haritaları. Warhorse kabilesinin efsanevi zırhını da içerir: Sırlarla örtülü - ilk giyenin Bohemia Krallığı'ndaki tüm ejderhaları yok ettiği söylenir.