Pełny strój łowiecki to niezbędny dodatek do garderoby aspirującego łowczego – czy ozdobisz głowę czapką myśliwską św. Huberta, strzelasz do zdobyczy z kuszy Artemidy czy zadajesz szyku w myśliwskim płaszczu Nimroda.