Av sezonu başlamışken bu fırsatı kaçırmak istemeyeceksin! Gallant Huntsman's Kit ile aileni öldürenlerin izini sürerken veya ormanda avlanırken gerçek bir avcı gibi görünebilirsin.
St. Hubert'in avcı şapkasını giy, Artemis'in Tatar yayıyla ok at ve Nimrod'un ünlü avcı giysisiyle tarzına şıklık kat. Korucu olmak istiyorsan bu eksiksiz avcı kostümü tam sana göre!