Kingdom Come: Deliverance II Brushes with Death
Help a mysterious artist uncover his enigmatic past and unleash your creativity in shield painting. Henry encounters a quirky painter, who draws him into a web of intricate plans, pushing his skills to its limit in finding solutions.