Kingdom Come: Deliverance II Digital Artbook
Henrys episke rejse – fra søn af en ydmyg smed til det kongelige hof – vender tilbage i Kingdom Come: Deliverance II. Kunsten i The Art of Kingdom Come: Deliverance II giver et unikt indblik i, hvordan så storslået et spil bliver til, med hundredvis af skitser, koncepter og detaljer fra kulisserne.
Kingdom Come: Deliverance II fortsætter rejsen ind i en detaljerig og historisk funderet verden. Vores mål var igen at gengive middelalderen, som den virkelig kunne have set ud – autentisk, befolket og fuld af liv. Vi gik efter ikke blot at vise borge og slagmarker, men også hvordan mennesker arbejdede, klædte sig og interagerede med landet omkring dem i denne fascinerende periode. Selvom fantasi stadig spillede en rolle, bygger alle visuelle elementer på omhyggelig historisk research, ekspertrådgivning og studier af kilder fra den periode.
Over hundredvis af sider udforsker denne kunstbog skabelsen af middelalderlige landskaber, designet af det historisk korrekte Kuttenberg og de omkringliggende landsbyer samt udviklingen af mange af de populære karakterer. Og ja – kaninerne!