Kingdom Come: Deliverance II Digital Artbook
Album The Art of Kingdom Come: Deliverance II pozwala dogłębnie poznać proces tworzenia tej monumentalnej gry, prezentując setki szkiców, grafik koncepcyjnych oraz zakulisowych materiałów.
Kingdom Come: Deliverance II zaprasza graczy do kontynuacji podróży w świat bogaty w szczegóły i oparty na faktach historycznych. Po raz kolejny naszym celem było uchwycenie Średniowiecza w jego autentycznej, tętniącej życiem formie – nie tylko poprzez zamki i pola bitew, ale także pokazując, jak ludzie pracowali, ubierali się i współistnieli z otaczającą ich ziemią w tym fascynującym okresie. Choć wyobraźnia nadal odgrywa swoją rolę, każdy element wizualny został stworzony w oparciu o rzetelne badania historyczne, konsultacje z ekspertami oraz szczegółową analizę materiałów źródłowych z epoki.