Kingdom Come: Deliverance II Digital Artbook
Mütevazı bir demircinin oğlu olan Henry'nin, kralların maiyetine uzanan destansı macerası Kingdom Come: Deliverance II ile geri dönüyor. The Art of Kingdom Come: Deliverance II yüzlerce eskiz, konsept ve perde arkası fikri gözler önüne sererek bu denli kapsamlı bir oyunun nasıl yapıldığına dair derinlemesine bir inceleme sunuyor.
Zengin ayrıntılarla dolu, tarihsel olarak sağlam temeller üzerine inşa edilmiş bir dünya ile Kingdom Come: Deliverance II, yolculuğu kaldığı yerden devam ettiriyor. Ortaçağı tasvir ederken bu dönemi olabildiğince gerçekçi, yaşanmışlık ve hayat dolu olarak yansıtmak istedik. Yalnızca kaleleri ve savaş alanlarını değil, insanların nasıl çalıştığını, nasıl giyindiğini ve doğayla olan ilişkilerini göstermek için çabaladık. Hayal gücünden de faydalanılmış olsa da tüm görsel unsurlar; ayrıntılı tarihsel araştırmalar, uzman görüşleri ve dönem kaynaklarının incelenmesi sonucunda oluşturuldu.
Yüzlerce sayfadan oluşan bu sanat kitabında ortaçağ manzaralarının nasıl oluşturulduğunu, Kuttenberg ile çevresindeki köylerin tarihsel açıdan doğru tasarımını ve sevilen pek çok karakterin geliştirilme sürecini keşfedebilirsin. Ve evet, tavşanları da unutmadık!