Kingdom Come: Deliverance II Extended Official Soundtrack
The complete soundtrack of Kingdom Come: Deliverance II contains nearly 400 tracks of award winning music by Jan Valta and Adam Sporka! This collection captures the epic atmosphere of the game, including cutscene music and in-game tracks.
The Extended OST contains all music from the game. Enjoy an award-winning score - including tracks from additional cutscene - and fully immerse yourself in the world of Kingdom Come: Deliverance II.