Kingdom Come: Deliverance II Extended Official Soundtrack
Kompletna ścieżka dźwiękowa do Kingdom Come: Deliverance II zawiera ponad 394 utworów nagrodzonej muzyki Jana Valty i Adama Sporka. Kolekcja doskonale oddaje epicką atmosferę tytułu, a obejmuje zarówno muzykę z przerywników filmowych, jak i utwory z rozgrywki.
Extended OST zawiera całą muzykę z gry. Ciesz się wielokrotnie nagradzaną ścieżką dźwiękową, zawierającą utwory także z dodatkowych przerywników filmowych, i całkowicie zanurz się w świecie Kingdom Come: Deliverance II.